وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


مربی آرژانتینی بارسلونا از نمایش تیمش مقابل والنسیا ابراز رضایت کرد.

«من از این نگران بودم که ما 5 تا 10 دقیقه به والنسیا فرصت دادیم... شما نمیتوانید به حریفتان فرصت دهید»

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
تاتا مارتینو مربی بارسلونا پس نمایش خوب در 3 بازی در لالیگا به اولین هفته از بازیهای ملی رسید. پس از پیروزی برابر لوانته و مالاگا، آبی و اناری ها به والنسیا رفتند و در بازی جذابی توانستند 3-2 این تیم را شکست دهند. پس از این بازی مربی بارسلونا گفت: «به خاطر مکان بازی و بازیکنانی که در اختیار داشتیم و نحوه بازی تیم این بهترین نمایش ما تا به اینجا بوده است»



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:48 صبح

 

لیگ قهرمانان منبع: سایت رسمی باشگاه
 


13 بازیکن از تیم اصلی بارسلونا به تیمهای ملی شان فراخوانده شدند.

سرخی روبرتو و سرخی گومز به ترکیب زیر 21 سال اسپانیا اضافه شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
در این هفته،تاتا مارتینو 13 بازیکن را به دلیل حضور در تیمهای ملی از دست خواهد داد.7 بازیکن در تیم ملی اسپانیا و باقی بازیکنان در تیمهای ملی کامرون، آرژانتین، شیلی، برزیل و تیم زیر 21 ساله های اسپانیا حضور خواهند داشت.



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:48 صبح
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


ویکتور والدس، دروازه بان بارسلونا پس از عملکرد استثنایی در مستایا در مقابل والنسیا، در مورد این دیدار به صحبت پرداخت.

ویکتور والدس یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در بازی مقابل والنسیا بود که نقش مهمی در پیروزی 3-2 آبی اناری ها داشت. وی با وجود دریافت دو گل شادی خود را به خاطر عملکرد خوبش از ابتدای فصل را پنهان نمی کند و اذعان کرد: «شخصاً بسیار خوشحال هستم». او قبل از این گفته بود: «اگر شما به تیم کمک کنید تا پیروز شود، احساس بهتری خواهید داشت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پیروزی قهرمانانه

ویکتور والدس در ادامه به تجزیه و تحلیل بازی مقابل والنسیا پرداخت و گفت: «ما در یک بازی بسیار مهم در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی پیروز شدیم». او همچنین خاطر نشان کردکه بازی در استادیوم مستایا بسیار دشوار است و ادامه داد: «کسب سه امتیاز در مستایا بسیار سخت بود، حتی زمانی که 3-0 پیش بودیم نیز همه چیز تمام شده نبود و پس از در یافت دوگل، متحمل سختی های زیادی شدیم». والدس به دفاع تیم نیز که از ابتدای فصل نمایش خوبی داشته اند، تبریک گفت و ادامه داد: «راز همه این ها در این است که زمانی که مدافعان تیم هجومی کار می کنند، هافبک ها دفاع را پوشش می دهند. این چیز بسیار مهمی است که به همدیگر کمک کنیم».



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:47 صبح

 

آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه


پزشکان باشگاه بارسلونا مصدومیت سرجیو بوسکتس را تایید کردند و با انجام مذاکرات با پزشکان فدراسیون فوتبال اسپانیا، درباره حضور وی در رقابت های ملی صحبت کردند.

پس از انجام آزمایشات بروی سرجیو بوسکتس، کادر پزشکی باشگاه اعلام کرد که بوسکتس پس از برخوردی که در بازی مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا با خاویر ماسکرانو داشت، دچار مصدومیت شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
کادر پزشکی باشگاه معتقد است که خطر مصدومیت های بیشتری برای این بازیکن وجود دارد و با هماهنگی با کادر پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته شد تا او تیم ملی را برای انجام بازی های دوستانه همراهی نکند.



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:46 صبح

 

آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه


مسی با هت تریک خود در بازی با والنسیا، سومین بازیکن تاریخ باشگاه شد که توانست پیش از پایان نیمه اول سه گل به ثمر برساند.

هر بار که به نظر می رسد رکوردی نمانده تا مسی آن را جابجا کند، او شانس مجددی را برای خلق رکوردی جدید ایجاد می کند. رکورد ها آماده شکستن هستند و هت تریک مسی در بازی یکشنبه شب مقابل والنسیا، اثباتی دیگر بود بر توانایی های او و اثبات این موضوع که این بازیکن 26 ساله یک رکورد شکن مادر زادی متولد شده و همیشه در مسیر بهترین بودن حرکت می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
هت تریک مسی سومین هت تریکی بود که تاکنون در نیمه اول یک بازی و توسط بازیکنان بارسا به ثبت رسیده است و مسی پس از هریستو استویچکوف در سال 1991 و روماریو در سال 1993 سومین بازیکن تاریخ بارسا بود که توانست به این مهم دست یابد و نیز بیست و سومین هت تریک خود را ثبت کرد.



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:45 صبح

 

اختصاصی FCBarcelona.ir

در سومین بازی فصل، بارسا توانست رقیب سرسخت همیشگی اش را در مستایا شکست دهد تا همچنان پایتخت نشینان در حسرت صدر نشینی بمانند!

نیمه اول بازی را می توان در ردیف بهترین نمایشهای فصول اخیر بارسا قرار داد، اما دو گل پیاپی دیر هنگام والنسیا در نیمه اول، موجب شد تا بازی در نیمه دوم هیجان انگیز و نفس گیر باشد. تاتا باید عواقب این دست کم گرفتن حریف و بیخیالی بازیکنان در از دست دادن موقعیتهای گلزنی را پس از آنکه بنظر میرسد همه چیز تمام شده است به شاگردانش گوشزد کند. کاتالانها در سالهای اخیر بارها در این چنین دامی گرفتار شده اند و دیگر باید از آن درس بگیرند!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
نمره مسی = 100!

لئو که با هتریکش موجب سومین برد پیاپی آبی اناریها شد، نام خود را بعنوان بهترین گلزن تاریخ لالیگا در بازیهای خارج خانه ثبت کرد، او از این حیث با رکورد 99 گل هوگو سانچز برابری نمود. این اولین رکورد شکنی این فصل آقای رکوردهاست که باز هم آماده حمله به رکوردهای مختلفی از جمله بهترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل جاری است.



:

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 11:43 صبح


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 287682
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است